måndag 22 december 2014

CCH #187 - Everything Goes

Årets sista utmaning hos oss på The Crazy Challenge är

EVERYTHING GOES

Digistämpeln jag använt på mitt kort heter "Birthday Girl" och kommer från Stitchy Bear.

Färgläggningen strulade och blev inte som jag ville, men jag har bl a använt dessa Copicpennor:

C1-2-3
R14-20-22
E50-51
BG000-01-10-72

Papperna kommer bl a från My Minds Eye.


Jag är med i följande utmaningar

Copic Marker Europe - Anytning Goes
The Paper Shelter - Anything Goes
Divas by design - Anything Goes





3 kommentarer:

Faye Wynn-Jones sa...

Oh this is a fun card! Thanks for playing at CME x

Elizabeth sa...

Such a fun and festive card, Pillan. Nice coloring! Merry Chrisymas, and thanks for playing with us at Copic Marker Europe! Hugs, Elizabeth

Jac’s Playground sa...

Wonderful card, love the fun image and fabulous papers, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x