tisdag 5 mars 2013

Mama I Love You

Dags igen för en ny utmaning hos Songbird Challenges.
Den här gången är det låten "Mama" och inledningen "Mama I Love You" som ska inspirera oss.

Jag har gjort det här kortet...
Stämpeln kommer från Gummiapan och den tyckte jag passade
till morsdagskort också. Embossat texten med en blandning av brunt och bridal.


Diesen är en Spellbinder och bakom har jag satt en bit ostduk.
Papperet som är från Magnolia har jag stansat i kanten med en Magnoliadies.


I övrigt har jag dekorerat med metallhörn som är embossade i vitt för att passa, vita pärlor och rosor och blad och så ett par utstansade swirlar.


Jag deltar i följande utmaningar

Inky Chicks - Mothers Day or Birthday
Midweek Magnolias - Shabby Chic
Divas By Design - Anything Goes
Crafts and Me - Dies or Punches
Sassy Cheryl's - Show Me


7 kommentarer:

Chris sa...

Beautiful and elegant, Pillan!
Chris
x

Wendy sa...

So beautiful....Thanks for joining us at Divas by Design this week.
Wendy xx

Ulla sa...

Så snyggt kort enkelt och så fint dekorerat.
Kram Ulla

Susanne sa...

Vilket underbart kort du skapat... ljuvligt vackert! Ha en fin vecka! Kramizar Susanne

Sassy Cheryl sa...

I agree! Elegant and oh, so beautiful. What a stunner of a card.
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Charlotte sa...

Fint kort, gillar det "enkla" och texten är så härlig!
kram charlotte

Shirley sa...

This is so beautifully elegant and delicate at the same time. It reminds me so much of antique lace. Wonderful creation.